KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 42 2008

3 posters

Go down

Uge 42 2008 Empty Uge 42 2008

Post  guTE Sun Oct 19, 2008 8:13 pm

Venter stadig paa feedback but what the hell lad os bare komme igang med uge 42, skal jo skrive et eller andet Smile og vil ikke let jer down solen skinner lige nu ved dog ikke om det bliver ved, talte med min soester I gaar og det ser ud som om vi lige har faaet kalvekoed, fra praestegaards egnen. Jeg er glad for jeg ikke er hjemme, for det foerste fordi Joey bliver syg I hoved naar der er saa meget koed I huset og for det andet fordi it smells up the joint, har I proevet at vaerer paa slagterig? Forget about it :S. Skal dog siges at koedet smager guddommeligt. Snart kommer daglightsaving, kunne vi ogsaa godt bruge her, bliver moerkt klokken 5, dog stadig varmt, kan dog godt bruge en light jacket om natten, minder mig om jeg skal huske den I nat, skal ud I aften, det er faktisk loerdag nu, taenkte jeg ville starte lidt tidligt, for at faa min lever til at koere Smile Tror dog at jeg vil stoppe min lever I aften, men all the more reason to start early.
Er bladene begyndt at skifte farve I Danmark? Skal maaske til Kyoto I november for at se bladene skifte farve, mens Maddy og Mother M ogsaa er her, ville vaerer en god chance for dem, saa for de ogsaa se lidt af kyoto, kender dog ingen gode drikke steder, vi kan selvf tag til Osaka og drikke (ligger cirka en time I normal tog fra Kyoto og koster ca. 500 yen 25 kr) men kun 2 maaneder til jeg kommer hjem what is up with that, ved ikke om jeg kan spise med kniv og gaffel mere Smile har kun 16000 kr tilbage, har snart brugt 100000 kr I alt, med rejsen, hus, mad og sjov Smile Det er maerkeligt at taenkte paa, foer jeg begyndte at spare up til turen, havde jeg aldrig haft over 20k paa konto'en, proev at forstille jer hvis jeg ikke kunne lide Japan, haha det havde vaeret nederen. Heldigvis elsker jeg det, og sakl helt sikkert tilbage, og I skal fucking med en dag! I skal se det som jeg kalder Tokyo.
Henrik fandt for et stykke tid siden en virkelig fedt/maerkeligt billed som jeg gerne vil vise jer, nok kun sjovt faar jer der har set AMV Hell 0 (Anime Music Video Hell) her kommer det (Hvis der er andre der er blevet interesseret og vil nu se AMV Hell 0, kan jeg ikke anbefale det, meget scaring billeder, dog er AMV Hell 3 og 4, timevis af underholdning) som I kan se er det vidst STEVE der er paa billedet I oppe I venstre hjoerne.
Vil dog break the line her klokken er 2 og jeg skal snart se at komme op (dvs. Toej Shower brush) tror ogsaa jeg vil gaa en tur nu vejret er saa dejligt,
Uge 42 2008 Knuttzueba05pa5
until Next time Smile snart halloween, kommer nok et par billeder af mit kostume, skal dog lige lave det Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty Re: Uge 42 2008

Post  Joyrider Thu Oct 23, 2008 3:49 am

For helvede mand.. COOOOORN!! Bladede er så småt ved at trække i en anden kulør, efteråret kommer og vi har fået gang i radiatorerne på Skavankenborg. Pas nu på at du ikke fået pleaset din lever for meget guTE Wink Ikk' for at være mor-agtig eller noget hehe. Du ska' jo gemme lidt til når boys kommer og besøger dig!! NIGGA!!!

Jeg må hellere ramme køjen, klokken er bræt her, nærmere 10 i 3 :S

Vi snakkes du!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty UPDATE!

Post  Joyrider Thu Oct 23, 2008 3:49 am

Nåja, og for fedt at du er igang med UE IGEN!!! BIG UP OG PROPS MAND!!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty Re: Uge 42 2008

Post  guTE Thu Oct 23, 2008 5:25 am

hvordan kunne jeg overhoved forlade min plads her Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty fligl fligl!

Post  Kasper Sat Oct 25, 2008 2:43 pm

Hey Ejgil!

Fedt at høre om din tur!! det er godt at høre at du har det godt Wink
Glæder mig til at se dig til en solid omgang juledruk!
herhjemme er det rigtig flot efterårsvejr idag, bladende er efterårsfarvede og solen skinner Smile
Du er greatly missed herhjemme, igen; det bliver godt at se dig!

Mvh. Kasper
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty Re: Uge 42 2008

Post  guTE Sun Oct 26, 2008 3:23 am

I er sgu ogsaa greatly missed her over Smile godt at hoerer fra dig kasper Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 42 2008 Empty Re: Uge 42 2008

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum