KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 44 2008

4 posters

Go down

Uge 44 2008 Empty Uge 44 2008

Post  guTE Sun Nov 02, 2008 8:48 pm

Ugens Ejgil 44:
boy do I have things to tell, Well first of all Halloween, virkelig nice aften haaber I har set billederne http://legrille.rassta.dk/#17.0 hvis ikke har det, saa goer det lige, er lidt stolt over mit kostume, og skal lige siges at jeg var et af de to eneste af vores party paa 20 der var klaedt ud (PUSSIES) Smile Men det var en fed aften, gik dog kold klokken 5-5:30 er lidt usikker Smile jeg har lige talt faerdig med lise, Nice at hoerer stemmer man kender. Haaber I andre vil proeve at reache mig, eller I(engelsk stave kontrol) det mindste sende et par voicemails Smile helst noget I stil med aborre(Ulrik) Smile og proever at calle Naja, men der er aabenbart ingen hjemme, vi plejer at have ugenlige chats, anyhow, moedte desvaerre ingen Japanere paa Halloween, vi selvf ogsaa 20 I vores party hvor af et par var japanere, selvf kendte jeg Hitomi, men kender ikke what's her face x 2 og what's his face Smile er virkelig daarlig til Japanske navne. Og selvf naar man tager til karaoke moeder man ikke saa mange mennesker (andet end paa toiletet). Minder mig om den aften med halskaeden moedte jeg, eller sagde hej til en imens jeg raabte ulrik Smile ret vildt. Halloween var jo I foregaars dejligt aften, har haft bedre, men ikke udklaedt Smile og I morgen er der Heligdag Yippie Smile er dog ikke paa bar I dag, den bar jeg ville have vaeret paa har ikke aabent soendag saa. I kender det godt man har bare lyst til Dubliner eller saa noget (dog ikke irsk pub, men japansk(Derori) bare Dubliner, pga ud af danske barer har den stil).
Har fundet en ny klasse(synes lige jeg skulle gennem gaar noget en gang til), ved ikke helt om den nye klasse, jeg vil selvf proeve det bedste at gette along. Mange franskmaend og som Julian siger(Julian er franskmaend) er franskmaend nederen og taler ALTID fransk, og aldrig japansk eller engelsk. Tror dog godt der kan komme noget godt ud af klassen, var selvf utrorlig heldig med min gamle klasse, men indtil videre har jeg moedt et par rare mennesker, kan dog ikke huske navn kun et Valentina (forstaar sikkert godt hvorfor) vi skal bare drikke sammen, saa bliver man jo hurtigt venner. Glaeder mig til min foedselsdag, skal have Sushi med Christian og min host giver mig Indisk aftensmad som gave Smile (hun plejer at give en kage, men da jeg ikke er saa vildt med det spurgte hun hvilken slags mad jeg kunne lide) lidt sjovt er faktisk ikke vild med japansk mad, altsaa sushi er selvf Awesome! But ud over det er der ikke saa meget jeg helt vildt godt kan lide. Alt deres mad er selvf godt, men ikke super nice som rugboerd og leverpaasteg hehe okay maaske er det bare fordi jeg savner dansk mad, nej men helt honestlig (haha nice) Indisk, Ungarns og Graeks slaar Japan med mange laengder, selvf er Japan federe paa saa mange andre maader. Lige en quick update: 2 uger til Mother M og Maddy kommer, de er her I 3 uger, og derefter 2 uger til jeg kommer hjem, jah folkens det er ikke lang tid Smile Og saa kommer sarah ogsaa hjem til Jul, bedste julegave! Og min far er I den stil kommet I julestemning han har inviteret en portugiser til vores juleaften, siger dog at han var lidt fuld da han gjorde det, men fortryder ikke Smile Er lidt traet som det er desvaerre alt for denne gang Smile Ulrik hent dine Hoejtertalere Smile gider ikke rigtig at checke for errors, laeg et/en comment hvis der er noget I ikke forstaar skal nok skrive tilbage Smile
Hyggeligt at ser jer herinde igen Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 44 2008 Empty Re: Uge 44 2008

Post  O'Malley Mon Nov 03, 2008 3:26 pm

Det er altid fedt at være klædt ud!
jeg sad med hele mit græskar kostyme på i toget på vej til skavankerne! Jeg fik også rød sirup i HELE hovedet så det så så ud som om jeg havde myrdet 16 mennesker. Det sad jeg så med i hovedet på vej hjem igen. Ellers nogle gode billeder og ja intet slår rugbrød og leverståhej med bacon!
7 uger damn, must admit tiden er sgu gået hurtigt indtil nu. hvornår er det helt præcis du kommer hjem?

-O'Malley
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Uge 44 2008 Empty LEVERPAASTEG!

Post  guTE Mon Nov 03, 2008 3:35 pm

jeg kommer hjem d. 21/12 kl 19:20, hvis jeg kan forlaenge mit visum en dag Smile hvis ikke kommer jeg nok hjem en dag tidligere Smile

19:20 er selvf i GMT +1
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 44 2008 Empty Re: Uge 44 2008

Post  Daugaard Sat Nov 08, 2008 8:19 pm

Ulrik hent dine Hoejtertalere

Diktator Dolle skal nok selv bestemme hvor han vil have sine højtalere til at stå Rolling Eyes

Men seriously Ulrik du bør nok hente dem inden det bliver frostvejr.
Daugaard
Daugaard

Male
Number of posts : 32
Age : 36
Registration date : 2007-10-24

Back to top Go down

Uge 44 2008 Empty What?!

Post  Joyrider Sun Nov 09, 2008 9:10 pm

Hva' er al den snak om Dolles højttalere? Kan de ikke bare spille sig selv hjellem? Og hvis/når der kommer rim på lortet er det bare tegn på at vi ska' holde vintergrill! (igen, courtesy of Pede; ham der opfandt vintergrill).

Og guTE, du må sgu' lige tjekke dine posts igennem 1 ekstra gang inden du sender dem - fatter hat af halvdelen lol.. Men well, jeg er også rimelig træt lige nu. Kom hjem fra Sverige for 2 timer siden og har sovet minus derovre :S

Anyways, så fedt at du holder ugens giller igang Smile I friggin' diggin' digg-it Very Happy Det fede er, at man får lov til at opleve dig som vi husker dig igennem UE. Det gør det lidt nemmere at du er så åndssvagt langt væk Smile Keep 'em coming nigZ!


Peace out brother brown!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Uge 44 2008 Empty Re: Uge 44 2008

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum