KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 40 2008 (nu med aarstal)

Go down

Uge 40 2008 (nu med aarstal) Empty Uge 40 2008 (nu med aarstal)

Post  guTE Sun Oct 05, 2008 4:22 pm

Som en Jack in a box er jeg ude igen med et BANG! IIT'S Ugens Ejgil her til at fortaelle jer om finurlighederne ved at tage I byen, Naar det altsaa er at byen hedder tokyo
selvfoeglig er det ikke bar fest og ballade hele tiden, der er ogsaa tider hvor de store bjoerne begynder at koerer lastbil, eller man savner ulrik lidt for meget og raaber efter ham (till no avail), men for at saette jer ind I processen saa lad mig fortaelle om en imaginaer nat: typisk, moeder vi op et par stykker paa Shinjuku station (shinjuku er altid godt sted at starte) og gaar over til et tilfaeldigt Izakaya (har allerede sagt hvad det er, incase you weren't here: check Wiki) og drikker til vi er godt tilfredse. Grunden til det er selvf at det er billigt og hvis du ikke har faaet aftensmad kan du faa lidt der I form af: Okonomiyaki (grillede hvad som helst).
Derefter jah der kan det saadan set vaerer hvad som helst Bar/Club/Karaoke foretraekker nu bar som foerste valg dernaest Karaoke og til sidst Club (der optimale valg ville maaske vaerer Karaoke bar?) Barer fordi du kan moede nye mennesker og du kan tale med de mennesker du tog I byen med, Karaoke fordi ja du kan tale med de mennesker du tog I byen med og du kan synge! Club til sidst musikken er for det meste ikke min smag, dog ind I mellem kommer der et track, naar det sker saa er det dejligt at kunne svinge traebenet I en club.
Til sidst er der bare at tag hjem og sove hvilket der ogsaa er laekkert Smile kan ogsaa som Marcus og Jonas sove I en gyde (selv om dette er lidt emo/Safri, vil det ikke give point da det er fedt at drikke saa meget saa man ikke fatter at man laegger sig til at sove I en gyde) dog sker det at toemmermaendene snier sig op paa en, det er ikke saa fedt.

Det lyder jo som en ganske normal nat, men her maa jeg skuffe jer, der er nogen ting hvor koebenhavn er anderledes fra tokyo togene f.eks. Stopper allerede kl 12:00 saa no emoing(the act of being emo) out efter tolv, men tilgengaeld holder alle steder aabent til klokken 6 eller der omkring, og mit foerste tog koerer ved en 5-tiden. Dog kan det vaerer svaert at holde sig vaagnen til klokken 6(der skal nok komme billeder) Smile men hvis man skulle faa aederen(er ikke glad for det ord, men mindre glad for fraaderen) paa (er slet ikke glad for den saetning), saa er det rart at man kan faar en skaal ramen, eller hvis man er mere klassik kan man endda gaa paa restaurant hvis det er ens lyst, kan personligt ikke se hvad der skulle vaerer galt med en skaal ramen. Den stoerste con ved Tokyo er at de mennesker der nok er de sejeste, sjoveste og niceste I verden ikke er her Sad men om ikke saa lang tid kommer jeg tilbage, og saa skal vi ikke I byen, men vi skal drikke! Btw saa kommer Emil og Tanja maaske med til Juledukk, Tanja er selvf min kusine (hende der maa drikke).

Ud over byen, saa et par at de japanere jeg kender (fra byen) var med I byen igaar, I kan sikkert genkende dem, skal lige sige at hende pigen der har SLUT kasketten paa er bare for sjov, en af mine japanske venner have koebt den og viste ikke hvad slut betyder Smile
skal lige siger til sidst (sorry) at “Smile” er baade et comment fra mig og det kan betyde komma eller period (efter hvad der er mest korrekt)

Haaber I har nydt denne uges Ejgil skal nok komme flere (denne gang) Er foresten nye billeder paa http://legrille.rassta.dk
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum