KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 41 2008 Kom med forslag!

Go down

Uge 41 2008 Kom med forslag! Empty Uge 41 2008 Kom med forslag!

Post  guTE Sun Oct 12, 2008 12:09 pm

d. 11/10
Oel, er begyndt lidt tidligt paa denne uges Ejgil da jeg ikke faa saa meget tid I morgen Sad Skal ud igen, da vi har national heldigdag om mandagen kan jeg feste soendag (jeg elsker Japan). Men efter en haard nat af Karaoke er jeg lidt traet saa er maaske ikke saa super sejt som sidste uge, men vil fortaelle lidt om Oel. Der er saadan I Japan er der 2 forskellige big brands af oel Kirin og Asahi og lad mig fortaelle jer om dem, landet ligger saadan er det er to udemaerket oel, baade rig I smagen og procenten, her hedder normal oel procent nemelig 8, bare rolig det er ikke brutalis (DANSK STYRKE 3). Men derimod haelder mere mod Tuborg/Heineken, den lette del af heineken og den smagfyldige del af Tuborg, saa paa mange maader overgaar begge oel Tuborg og Heineken, de smager meget af det samme ser I, selvf har de ogsaa smaa anderledes Projekter altsaa shout og saaen, men jeg er ikke en shout mand, jeg er ikke racist men det er sort.
d. 12/10
Hvor alt er er saa lang tid siden jeg har faaet I Tuborg, saa jeg vil ikke kunne sige hvad der er bedst, lover at tag et par oel med hjem, saa vi kan lave en afstemming eller noget I den stil. Sad og taenkte Nytaars aften, hvor bliver det endentlig? Ralle er du stadig manden med planen eller skal vi kigge efter et andet sted? Bare saa I ved det er jeg all about Skavanken, der er mega nice sted.
Har lige vaeret til Matsuri I dag, det er saadan kom sammen for hele Japan, hvor alle mulige dele af Japan viser hvad de kan, rimelig maerkeligt, men meget sjovt hvis man kan holde sig vaagnen Smile Var mother traet. Alt fra traditionel “trumme thingy” til traditionel pop sang og dans, uploader et par billeder I naermeste fremtid, bliver snart noed til at loeber, saa her kommer der et wrap up:
Oel er godt I Japan Asahi og Kirin, Nytaar hvor og hvornaar skal jo helst vaerer I god tid Smile og Matsuri billeder og et par video vil nok ogsaa lande paa Fjaeset
btw Glaeder mig til at I kommer Mother M og Maddy, kun 36 dage Smile husk og bestil hostel eller guest house I god tid.

That's all for this time, jeg mangler ting at skrive om, vaer soed og laeg et forslag paa traeden. Hvad vil I hoerer om, vil lave Ejgils Ugentlige Requests Smile alt om Japan for alle. Vi ses og skrives og snakkes
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum