KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 8, 2010

Go down

Uge 8, 2010 Empty Uge 8, 2010

Post  guTE Sat Feb 27, 2010 5:30 pm

Hej guys lang tid siden, håber (igen igen igen) at jeg kan holde det løbende Razz
Jeg er Currently i Køge hvor Chris, Hen-chan og Jeg skal til at æde bacon og æg, meget bacon (I kender jo Hen-chan :O). Nok ser lidt "Lost" til eller whatever might be suited til bacon og æg. Derefter spille lidt(måske meget) Day of defeat.
Som I nok ved er O'malley flyttet ind hos mig, hvilket er fint nok, men hvad der ikke er fint nok er min Avatar(ikke filmen) i WoW har han ligesom spillet sindssygt meget på. Jeg kom fra lvl(level) 70 til 80 hvor jeg selv måske har taget 2 lvls har O'malley taget 8, rimelig nederen. Skal dog siges at jeg gav ham lov til at spille lidt Razz
Fik ikke skrevet så meget, varmer lidt op, men i får dog et preview til næste uge (glæd jer) Coming Soon: The State of O'malley's Room, Green Tea, Han kom, han så, HANCOCK (bedste danske øl) og selvf fest med sygeplejersker, Malmø og Longboard Very Happy
Jeg glæder mig

Yagi Out Very Happy
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum