KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nytaar 08/09

+5
LottePotte
Kasper
Daugaard
Joyrider
guTE
9 posters

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

Nytaar 08/09 Empty Nytaar 08/09

Post  guTE Mon Oct 27, 2008 11:30 am

vi skal have gjort noget, ved ikke rigtig hvordan landet ligger, men vi skal have et sted og selvf ikke med Skavankenborg. Regner ikke med de har plads til alle os, Tobias(Dengi'haandmand) leger med en ide om Housewarming/Nytaar, eneste problem er at han bor i Lyngby :S Saa skriv ideer her. Bodymassage machine GO!
Nytaar 08/09 Body-massage
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty 2 fester?!

Post  Joyrider Tue Oct 28, 2008 3:35 pm

Er det ikke dumt at slå 2 fester sammen når nu den ene af dem er "party of the year". Min filosofi er at sprede så mange fester udover så lidt tid som muligt! FEST MERE FEST MERE.. Nåja, og så er det i Lyngby; hvilket jo på ingen måde går. O' Malley kan ikke være så tæt på sit hjem! Han skal feste til han brækker sig og så falde i søvn på den mest fuhked op ting på den mest fuhked op måde! Thats New Year as we know it Smile

Yep, det var mine 5.. Har ikke rigtigt noget alternativ, så jeg er vel bare en bustah?
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  Daugaard Tue Oct 28, 2008 4:02 pm

Hell yes.

Åben for alle forslag om sted, form og indhold.
Daugaard
Daugaard

Male
Number of posts : 32
Age : 36
Registration date : 2007-10-24

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty JOHN FINN!!!

Post  Kasper Tue Oct 28, 2008 4:49 pm

WHAT UP!

Jeg er lidt forvirret efter at have læst folks posts Very Happy
Jeg er umiddelbart mest frisk på noget lig med de sidste par år; en solid privatfest jocolor
Jeg kan godt forhørre mig hos PARRENTS som nok er i jylland og efterlader en udestue i downtown sengeløse.
Men er det for stille og roligt for folk, eller hvordan ligger landet?
giv lige noget respons pls nigga's tongue
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  guTE Wed Oct 29, 2008 3:41 pm

Sengeloese er et fedt valg Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Peepz

Post  Joyrider Wed Oct 29, 2008 3:47 pm

Okay, et sted skal vi nok kunne finde. Men jeg undrer mig lidt over hvem vi skal være / invitere?

Ska' det bare være den hårde kerne + vedhæng (nu må I snart styre jer med jeres kærester mand!! Wink ). Eller skal vi også invitere lidt hist og her?

Man kan sige at det jo altid er sjovt at have nogle "fremmede" med, for så er der til dels lidt nyt kød man kan prøve at komme i kontakt med, samt at der er nogle folk man overhovedet ikke har fortalt om hvor fede dinglebærrene f.eks. er.

En anden tanke, der falder over mig lige nu, er at lave noget helt anderledes.. Jeg mener helt anderledes i den forstand at vi hverken tager til byen eller holder vores egen privatfest. Har ikke viderearbejdet på planen, men kan mærke at det ku' være niiice! Så, hvis jeg ikke er den eneste der er inde for alternativt nytår synes jeg vi sku' lave en hjernestorm? Smile


/Rass
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Idé

Post  LottePotte Thu Oct 30, 2008 8:08 pm

Ulrik har en idé!
LottePotte
LottePotte

Female
Number of posts : 5
Age : 36
Registration date : 2008-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  dolle Thu Oct 30, 2008 8:08 pm

Joyrider wrote:
En anden tanke, der falder over mig lige nu, er at lave noget helt anderledes.. Jeg mener helt anderledes i den forstand at vi hverken tager til byen eller holder vores egen privatfest. Har ikke viderearbejdet på planen, men kan mærke at det ku' være niiice! Så, hvis jeg ikke er den eneste der er inde for alternativt nytår synes jeg vi sku' lave en hjernestorm? Smile

Skovfest, skovfest, skovfest!
dolle
dolle

Male
Number of posts : 37
Age : 37
Registration date : 2007-11-16

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Niggz!

Post  Joyrider Thu Oct 30, 2008 10:56 pm

dolle wrote:
Joyrider wrote:
En anden tanke, der falder over mig lige nu, er at lave noget helt anderledes.. Jeg mener helt anderledes i den forstand at vi hverken tager til byen eller holder vores egen privatfest. Har ikke viderearbejdet på planen, men kan mærke at det ku' være niiice! Så, hvis jeg ikke er den eneste der er inde for alternativt nytår synes jeg vi sku' lave en hjernestorm? Smile

Skovfest, skovfest, skovfest!

Ulrik for satan, du har fat i noget! Kom inspirationen fra Lottes billede måske?
Der er bare en sang der er rimelig sigende om skove: "Der er så fuld af sjov, inde i en skov - men der er osse' rimli' koldt, NIGGA!" I kender den godt.. Kan vi holde varmen i en skov, og hvordan skal det forløbe? Vi har jo bumkassen til lyd, jeg smider gerne min craptop til med noget lækker MiX-u-liek.

Næste spørgsmål, hva' med æderen? Og endnu vigtigere (og dog ikke så vigtigt da der er tv-tuner i min laptop og Malley var så geni at købe den på DVDeren sidste år), 90års fødselsdagen og Dronnings Rådtale. Vi ku' bestille pizza måsk? Smile

Jeg ku' også spørge min far om vi ku' holde smadderfest hos ham i Sløse, han flytter jo snart hehe.

Men stadig, lieggyldigt om hvor vi er, så skal vi finde ud af HVEM vi skal være der?? Help me out here, hva' er jeres tanker vedrørende det?

Og så sidst men ikke mindst, velkollem LotvetZ wooooop! Godt at du allerede har dig en avatar (Dolle has taught you well, even though you kindda was taught rather good from the beginning lol)
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  LottePotte Fri Oct 31, 2008 6:35 pm

Altså Sengeløse er jo forholdsvis tæt på skoven, så man kunne måske lave en kombination? En nytårscocktail af grantræer og landsbytossefest. Så kan de knap så hardcore vikinger jo gå indendørs, når fingrene bliver hvide og neglene blå i den mørke, kolde skov. Det ville jeg i hvert fald synes, var en rar mulighed, (hvis jeg altså er en af dem, der er velkommen til at joine jeres strabadser, det har jeg jo egentlig antaget, at jeg er. Men jeg vil ikke komme som vedhæng, jeg vil komme som mig!).
LottePotte
LottePotte

Female
Number of posts : 5
Age : 36
Registration date : 2008-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  dolle Fri Oct 31, 2008 6:44 pm

Kæmpe bål og brand, så griller vi kartoffelsalaten mens vi holder os varme i skoven!

Og med hensyn til hvem vi skal være: Det er jo lidt ligesom at spørge, hvor mange af os der skal til, for at fylde Århus havn: OS ALLE SAMMEEEEN! cheers
dolle
dolle

Male
Number of posts : 37
Age : 37
Registration date : 2007-11-16

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  LottePotte Fri Oct 31, 2008 6:47 pm

Meget konstruktivt forslag, søde Ulle! Nu er vi meget længere i processen...
LottePotte
LottePotte

Female
Number of posts : 5
Age : 36
Registration date : 2008-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  guTE Sat Nov 01, 2008 9:53 am

Fuck man hvem skal med, svaert spoergsmaal, Ved mothermaster vil gerne vaerer en del af vinbordet Smile (Som vi skal have igen) ellers er jeg rimelig clueless.
Skal vi ikke ogsaa have en julefrokost forresten? Jeg savner leverpaasteg forhelvede jeg savner det! Oh yeah og Sengeloese er jeg helt med paa
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty RE:

Post  Kasper Sun Nov 02, 2008 7:44 pm

jeg er også rimelig åben over for hvor mange vi bliver. men hvis vi ender i et hus, sætter det jo trods alt nogle begrænsninger, med mindre at det bliver smadder fest @ rallefar Very Happy
men er også helt med på at følge med i alternativ-debaten, men har ingen gode imputs, ud over at skovfest! deet for fedt Smile men nok lidt for aller-helvedes-koldt!
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  guTE Sun Nov 02, 2008 8:51 pm

Altsaa krise moede er altid godt, kan dog ikke vaerer med, og nej der er forbesvaerligt med Skype, saa skal I bare gentage alt det I siger, ville vaerer a pain for jer. Maaske for tidligt for krise moede, er selvf bare urolig Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Krisemøde

Post  Joyrider Mon Nov 03, 2008 6:48 am

Jeg synes ikke det er for sent til krisemøed.. Overhoved.. Ved godt at det skal være et "krisemøde", men vi er sgu alligevel næsten altid lidt for sent ude hehe. Ku' være nice at få gang i det snart og være på skarp kant med tiden woop!

Skovfest er ALT for koldt. Men vi gemmer sgu da bare idéen til sommer og holder halvvejsår i skoven Very Happy
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  O'Malley Mon Nov 03, 2008 3:15 pm

Okay jeg har samlet informationerne og det ser ud til, siden der en tvivl om hvem der skal med, at det bliver i århus skovmose i vamlekanoer og brandfråder med brændte grøntsager og rodfrugter. det bliver for nyt kød påhæng uden kerne.

Jeg er frisk på alt så og sige mht. hvad og hvem, og selvom jeg ikke er tvivl om at vi får det fedt så smerter det mig dog at sige jo tidligere vi er ude jo sjovere bilver det (sjovhed er resultatet af en eksponentialfunktion hvor x = den numeriske værdi af tiden og x udregnes som 0 - dag vi går i gang (0 står får 31/12)).


Last edited by O'Malley on Tue Nov 04, 2008 11:37 am; edited 1 time in total
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty En kort en lanG

Post  Joyrider Tue Nov 04, 2008 8:08 am

Thomas, du har fat i den lange ende af noget der lugter genialt! Kan du ikke med dine kalkulationer finde frem til en dato, der ikke ligger indenfor tidsintervallet 16. november til 6. december hvor vi kan holde os et møde? Skavankenborg ligger gerne hus til hvis vi ikke finder på noget andet Smile

Peace out niggas, nu ska' jeg se resten af Batman Forever (friggin' nice med Jim Carrey og det hele!).


Last edited by Joyrider on Sun Nov 30, 2008 12:36 pm; edited 1 time in total
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Søster Lystig

Post  LottePotte Mon Nov 17, 2008 12:33 am

Hej allesammen,

Jeg tænkte, da jeg plejer at tilbringe nytår med min søster, men i år gerne vil tilbringe aftenen med Ulrik og Jer, selvfølgelig Very Happy , om ikke jeg kunne tage min søster med? Og muligvis LasseBassen, hvis I har lyst til at feste med dem?

Det er helt op til jer at vurdere og bestemme, om I har lyst alt efter, hvor mange der skal være der o.lign.
De vil begge meget gerne hjælpe til med rengøring (både før og efter festen), madlavning, indkøb eller hvor der ellers kunne være brug for en hjælpende hånd.

Det kunne være så dejligt, hvis I havde lyst til at feste med hende (og muligvis også med Bassen) cheers
LottePotte
LottePotte

Female
Number of posts : 5
Age : 36
Registration date : 2008-10-30

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  O'Malley Wed Nov 19, 2008 2:52 pm

Det skulle da ikke være noget problem siden det ser ud til påhæng er ok, og vi kender jo alle Lasse.
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty okay KRISEMØDE

Post  Kasper Wed Nov 19, 2008 5:54 pm

hallo bitchedsss Smile

Nu må der ske et eller andet, det sidste planlagte krisemøde gik rimelig meget i vasken, så nu må finde en ny dato. Da ralle har sagt at de helst skal være inden 6. dec, og at vi denne gang helst skulle være i forkant med tiden, vil jeg gerne foreslå lørdag d. 29 nov???? det er altid en mulighed at være her i kollegiet, men andre forslag er jeg selvfølgelig åben overfor Smile

krisemøde omkring nytår 08/09 lørdag d. 29 november?????
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  dolle Thu Nov 20, 2008 4:04 pm

Ohhhh no!

Vi skal have krisemøde snart, that's for sure! Men men, Lotte og jeg har fundet en lækker lejlighed i Gladsaxe, som vi nok sådan agtigt flytter ud i d. 29 (btw, sorry at jeg ikke lige har fået sagt at vi flytter sammen. Lidt skidt). Forresten, sagde Ralle ikke _efter_ d. 6. december, eller tåger jeg bare?

Men, jeg har en god idé! Hvad med at vi holder krisemøde om aftenen i Gladsaxe d. 29, eller eventuelt søndag? jocolor
dolle
dolle

Male
Number of posts : 37
Age : 37
Registration date : 2007-11-16

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty nice!

Post  Kasper Thu Nov 20, 2008 6:37 pm

hehe tillykke med det da !! :-D
det har du ret i, det er bare mig som ikke kan læse.
Det lyder som en glimragene ide :-D men så kan ralle jo nok ikke ihvertfald....
whåt do we duu?? heh
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  O'Malley Fri Nov 21, 2008 3:17 pm

Jeg skal til en julefrokost d. 29. for gymnasieklassen, men der er ikke rigtig nogen der gider/kan komme så måske bailer jeg.
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  Joyrider Mon Nov 24, 2008 10:15 pm

Hvis nu man kunne læse som os andre, så skrev jeg at det helst skulle være UDENFOR tidsrummet mellem d. 17. november og 6. december, da hverken Maddy, Mother eller jeg er hjellem der.. Men måske det alligevel er godt at holde et pre-krisemøde?

Jeg er btw blevet tilbudt at vi kan holde nytår i gammelkolle, altså Nitihus hvis vi skulle lyste. Det bliver ikke ligeså vildt som sidste år, men bare et par stykker som vælter kollen Smile

Peace out boys, og få så lige en user inden på http://skabet.hwiz.dk/drupal så I allesammen kan se Lises ualmindeligt fede profilbillede aka. the buttcrack!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Nytaar 08/09 Empty Re: Nytaar 08/09

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum