KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 11 :)

2 posters

Go down

Uge 11 :) Empty Uge 11 :)

Post  guTE Mon Mar 17, 2008 1:02 am

Uge 11 :) Img_0010

Velkommen efter en alt for lang pause, jeg vil gerne først og fremmest undskylde og sige at jeg kan sgu godt lide det, blev bare ført at et sidespor, men nok om det.
Sideløbende med Ugens Ejgil vil der blive uploadet et par billeder via Picasa så I kan accesse Very Happy

UGE 11:
Jeg har besluttet at denne uge skal handle om mit arbejde der hvor jeg tjener til min dag om ca 3 måner Wink som man siger på japansk.
Mit Arbejder er rimelig simplet; jeg møder op kl ca 08:30 og begynder på at printe, og deler så printen ud til grupperne 1, 3, Intern Service, Pension Service, Regnskab, AT, Mælgerne og Post det tager ca 1-3 time(r), en god måde at starte dagen på. desuden sidder jeg ned i printerrummet (kan ses på Picasa) og hører musik, konsulenterne some sidder i rummet ved siden af og klager dagligt, Bagefter kommer frokosten mmmm ikke så meget at sige der, Jeg deler derefter printen ud via "Ferrarien" (Som er en alm vogn med logo'et sat på foran). Til allersidst er der Helpdesk. Det er sådan set min arbejds dag, ikke meget i det, men godt arbejde Smile

Når jah så var der også klasse genforeningen, det var sjovt at se de "gamle" hoveder som man har gået i skole med og drikke et hul i jorden sammen Smile og sikken et hul, jeg forvred godt nok min venstre fod da jeg skulle over et hegn(jeg skulle jo nå natbussen) så hele lørdagen har jeg gået som en spasser, men billederne burde ligge på Fjæset og Picasa Tjeck dem ud hvis I gider Smile Nårh jah foresten er fjæset jo åndsvagt, up cap. på 60 billeder af gangen (homo) ellers er det vel fint nok


Uhh over det skal vi jo kigge fremad til Madrids forstader, tror godt det kunne bliver godt, har talt med Sara (skulle hilse mange gange) og hun har et par gode forslag til snacks og drinks Wink being at hun nok ved lidt mere og Spaniernes Snack vaner Smile har endda også fået sat en lyskæde op, er så småt begyndt at samle noget musik ind lidt Flamingo og lidt guitar leg Smile så det skal nok blive godt Håber at I kan komme.

Yeah th-tht-tha-that's all bitches Wink
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 11 :) Empty Re: Uge 11 :)

Post  Joyrider Tue Mar 25, 2008 11:39 am

Brilliant! Fuckin' a dude! Dejligt at du er back with the UE Very Happy Nu vil jeg læse mine daglige 20 siders bio-shit og skille min reol ad..

Kan du ikke smide et link til picasa-albummet??


Peace
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum