KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

suggestion

2 posters

Go down

suggestion Empty suggestion

Post  O'Malley Tue Jan 15, 2008 11:56 am

buenas gente

jeg bliver jo snart 20 år (23. januhurrah) og jeg tænkte på om vi ikke skulle lave et eller andet? såsom tage tage i byen (heidi, svinet etc etc) en eller anden dag det kunne være lørdag d. 19. eller 26. eller endda d. 23. hvis folk er friske.

så kast nogle forslag denne vej!

selvfølgelig kan vi ogse bare mødes i sengeløse (da må det nok blive hos dulle, siden midtervej 19 er pakket ned =)).
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

suggestion Empty 'Quote'

Post  Joyrider Wed Jan 16, 2008 2:31 am

Det sgurra os rigtigt MaLz0R! Snart gratz gamle røver!

Jeg kan ikke d. 26 da jeg er i le grille-landet, voullez vous francais chambon.. D. 19 er jeg i gang med min projekteksamen. D. 23. har jeg en gut fra Malaysia på besøg, så er pretty darn booked Sad Det sutter kogler i hele homo helved.. Basketball

Følger dog stadig med i rabatten herinde, lee Very Happy
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

suggestion Empty LOL @ O'Malley

Post  Joyrider Fri Jan 18, 2008 2:03 pm

Hahaha, tjekkede lige din fødselsdag herinde på din user, og her kan man se hvilket kinesisk stjernetegn man har. GÆT 2 GANGE HVAD O'MALLEYS ER????

Spoiler:

Tilfælde?? NÆ!

Lad mig konspirere: Kineserne har i lang tid vidst at deres kejsershit ikke rigtigt har fungeret, alt for mange chinks er blevet myrdet og de har flere gange mistet alt deres bestik til omsmæltning. Derfor bad de den Hellige Thorning-Schmidt om hjælp, i form af en inkarneret semikynisk kejser. Problemet med den Hellige Thorning-Schmidt var bare, at hendes abnorme næsten klokkeagtige hår forvrængede kinesernes bøn (dette til trods for at hun altid render rundt med åben kæft og råber A, hvilket i det mindste forhindrer propper i ørerne).
Spoiler:
Men ak, det blev misforstået. Den Hellige burde have hørt noget i stil med: "Skænk os en inkarnation af den perfekte kejser" - og i dette tilfælde ved vi jo allesammen godt at denne perfekte kejser vil blive inkarneret i et eller andet åndssvagt dyr pig for sådan går det jo ALTID! Sådan skulle det bare ikke gå denne gang...
I stedet valgte den Hellige Thorning at inkarnere en kat i O'Malley som måske på en eller anden måde tilsammen udgør Kinas perfekte kejser, hvem ved? Måske kun Helle...

Følg med i næste afsnit...
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

suggestion Empty Re: suggestion

Post  O'Malley Fri Jan 18, 2008 3:33 pm

nice rallz0r intet mindre end genialt!
hvor har du dog fået inspirationen til denne geniale og sublime konspiratoinsteori?
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

suggestion Empty Re: suggestion

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum