KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Same procedure as last year?

2 posters

Go down

Same procedure as last year? Empty Same procedure as last year?

Post  O'Malley Fri Dec 21, 2007 5:58 pm

Same procedure as every year james.

I dag var jeg i Fona for at få overstået årets største, værste og mest hykleriske møgdag med andre ord jeg skulle købe julegaver. Men da var det at jeg fandt 90 års fødselsdagen på dvd for den nette sum af 29.95 dkr og tænkte, "det er sgu et kup" (jeg fandt også en bog om vin til min mor som jeg har tænkte mig at låne efter hun har pakket den op).
Så nu vil jeg vide om i andre er lige så klar på at se den som jeg er, for nytår er ikke nytår uden 36 gange SCHOL! på 13 min, tigerhoveder og halvliderlige senile gamle damer.

On a side note så er jeg ved at pejle mig ind på vinen til nytårsaften, men det kan vi snakke videre om i morgen hos dulle.

ADMIRAL VON SCHINDER OUT!
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Same procedure as last year? Empty Re: Same procedure as last year?

Post  dolle Fri Dec 21, 2007 6:36 pm

Nice initiativ! Så kan dem der går under bordet under filmen stadig nå at få den med. Og dem der har glemt at de har set den kan se den igen! Det bliver nice! Forresten, også godt initiativ med en vinbog, den skal nok give dig nogle gode fordele i Tour Din Mor-vinspillet.
dolle
dolle

Male
Number of posts : 37
Age : 37
Registration date : 2007-11-16

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum