KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

+2
guTE
Kasper
6 posters

Go down

Dolle Og O'malley som nominerede?

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Vote_lcap88%Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Vote_rcap 88% 
[ 7 ]
Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Vote_lcap12%Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Vote_rcap 12% 
[ 1 ]
 
Total Votes : 8
 
 

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  Kasper Wed Dec 12, 2007 2:49 am

Nå boys, vi bliver snart nød til at komme op med en måde hvorpå vi kan finde ud af hvem der skal være næste års safri/rumæner-GERT!
Vi skal jo lige til at starte med have slået fast at de nominerede vel er Dolle og O'malley som vi jo (næsten tongue ) blev enige om til krise mødet??? Bare for at udryde al tvivl omkring dette så laver vi da lige en Poll!! Dolle og O'malley som de nominerede. Ja eller Nej....

Med hensyn til hvem der så egentlig skal blive S/R-Gert syntes jeg at en manddomsprøve er lige det vi mangler, men hvad den lige præsis skal indebære er jeg lidt mere i tvivl om scratch
Så post nogle fede forslag til manddomsprøven så vi kan få slået fast med store mandige syvtommers søm hvordan vi skal få titlen tildelt Smile

Jeg stemmer for torvtrækning og ølstaffet, men kombineret tongue !!!
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Aight!

Post  guTE Wed Dec 12, 2007 11:51 am

Damn Right, sådan en post manglede vi SGU! Hmm jeg synes nu at vi mangler lidt, med kun øltrækning eller/og tovstaffet vi kan vel surelig finde på lidt mere ikke? Very Happy
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  Daugaard Wed Dec 12, 2007 11:32 pm

Vi kan evt finde på noget under juledukk'et
Daugaard
Daugaard

Male
Number of posts : 32
Age : 36
Registration date : 2007-10-24

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  maddy Thu Dec 13, 2007 12:06 am

Skal vi ikke holde noget andet fest udover JUlE-JoHN-DRUK?! Very Happy
maddy
maddy

Male
Number of posts : 59
Age : 38
Registration date : 2007-10-24

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  O'Malley Thu Dec 13, 2007 6:07 am

@Daugaard, juledruk er udelukket idet, så hut jeg visker, hverken dulle eller jeg kommer.
O'Malley
O'Malley

Male
Number of posts : 78
Age : 36
Location : Kgs. Lyngby (uptown)
Registration date : 2007-11-23

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  guTE Thu Dec 13, 2007 10:42 am

O'Malley wrote:@Daugaard, juledruk er udelukket idet, så hut jeg visker, hverken dulle eller jeg kommer.

pffft Safrier! Wink
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  Joyrider Sat Dec 15, 2007 9:44 pm

Er det udelukkent?? Pezzeren... Jeg kan sgu ikke huske hvad vi blev uenige om på mødet.. Nå nå..

Men for hellet, "øltrækning", det er da det sygeste nogensinde! Det indeholder allerede muligheder, og kan HELT KLART udvides til noget stort og FÆÆÆnomenallet cheers cheers Klap klap..

Og hva fuckel?! Hvem skal ha' tæsk med knokkel? HVEM HAR STEMT NEJL?? Når nu vindspejl, er en ....???
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Safrier

Post  Kasper Sat Dec 15, 2007 11:15 pm

juledruk er da ikke aflyst? vi aftalte da bare at holde det alligevel ikke? det bliver nok bare lidt mere eksklusivt end det plejer Smile
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  Joyrider Tue Dec 18, 2007 6:00 pm

Det mener jeg også Kasper.. Var det ikke noget med at holde det hos dig og taxaer??

Jeg har forresten bestemt mig for at holde jehul på Christiania næste år, er der nogle der kunne tænke sig at joine?? Laver en tråd om det på et tidspunkt - bare ikke nu, for så er jeg jo i go' tid!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty hehe

Post  Kasper Sun Dec 23, 2007 7:40 pm

hehe nej og det kan vi jo ikke have Razz

men jo det var sådan det blev, vi kan måske godt finde ud af noget med at få jer hentet fra en station...
hvornår regner folk med at være færdige med familie stadset? bare sådan ca. ?
Kasper
Kasper

Male
Number of posts : 25
Age : 37
Registration date : 2007-11-11

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  guTE Mon Dec 24, 2007 1:45 am

det bliver ved en midnatstid til klokken et I guess
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Ahhh

Post  guTE Thu Dec 27, 2007 2:39 pm

JuleDukk var fandet en nice aften! Med Gimle og det hele Smile så mangler vi kun nytårsaften for at det bliver et perfekt år!
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert Empty Re: Manddomsprøven aka HvemSkalUndgåAtBliveSafri-aka-RumænerGert

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum