Planen for RE3 aftenen

Go down

Planen for RE3 aftenen

Post  Joyrider on Fri Nov 09, 2007 3:19 pm

Okay ladies, here's how it goes..

Vi mødes hos mig (ved Sluseholmen, tog til Valby -> bus 4A til Sluseholmen) kl. 18 hvor guTE et moi vil svinge nogle kødgryder og lave lidt essen. Dette fantastiske kulinariske arrangement vil koste 40-50 kroner pr. næse, OG HUSK NU FOR HELVEDE AT TAGE PENGENE MED! Hverken Ejgil eller mig selv har råd til at betale for at fylde jeres mavser Exclamation Shocked Razz

Derefter drikker vi et par øller, som I selv medbringer - bliver maden meget billigere end vi forventer veksler vi selvfølgelig de overskydende penge til rom, rosin, cola og øL Arrow Razz

Så rykker vi mod palads, med resten af maden og øllerne som vi ikke har drukket eller ædt, ca. ved 20-tiden tror jeg, da vi skal hente billetterne 45 min. inden.

Efter filmen er der øller på en eller anden café hvor Sarah arbejder, JULE ØL JULE ØL JULE ØL cyclops

Og derefter er der fri leg, right on go lige i face.

Indtil videre spiser følgende med:
Ejgil
Rasmus
Daugaard
Kasper (som kommer kl. 19, så deromkring spiser vi)
Krizz
Mother master-Henrik

Vi seles boys!
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Registration date : 2007-10-24

View user profile http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Regnskab

Post  guTE on Mon Nov 12, 2007 10:22 am

Det er sådan set meget enkelt jeg ligger ude med 575 Kr og dem vil jeg gerne have tilbage Smile

mad : 50 kr
Biograf : 75 kr

Der er som følger:

kasper : 125 kr
O'Malley : 125 kr
Daugaard : 125 kr + Mad i Tivoli
Ralle : 75 kr
Krizz : 125 kr

Jeg skriver mit konto nummer til jer på SMS, og Btw I må gerne sige når I har betalt. Hvis I ikke gider at bruge netBank er I velkommen til at betale upfront! Very Happy

P.S. I får dog først SMS'en senere på dagen har lidt arbejde der skal laves først

Regards Ejgil Smile
guTE

Male
Number of posts : 145
Registration date : 2007-10-30

View user profile

Back to top Go down

Back to top