KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 43 2008

2 posters

Go down

Uge 43 2008 Empty Uge 43 2008

Post  guTE Sun Oct 26, 2008 12:32 pm

Uge 43: Saa er det tid igen, lad mig springe direkte ud i det.
Har vaeret ude og bade for ca. 4-5 dage siden, tror det er den sidste dag til det i Japan, men hvis vejret vil det, er jeg den foerste i vandet, hoerte om O'Malley's og Maddy's havnehop kan kun sige respekt til det, det er for fedt. Sikkert ogsaa pissekoldt. Der vil sikkert senere paa ugen komme et par billeder (skal proeve at tage mig sammen, ved godt jeg har lovet det de sidste par uger, har skam ogsaa taget billeder) har efterhaandet ogsaa nok billeder til et nyt galleri tror navnet Bad, Bar & knae I ribenene passer fint. Funny story jeg var I Shinjuku har sidste loerdag og blev kneeed (knae verb. Datid) i mine ribben :S helt aerlig hvem ville goerer det aabenbart en fuld japaner, er heldigvis ikke sker noget andet end naar jeg griner goer det lidt ondt, men laegen siger det vil gaa over I loebet af et par uger. Taenkt engang foerste gang jeg har set noget af den dur i Japan og saa gaar det ud over mig Smile Heldigvis kunne jeg loebe hurtigere end japaneren:)
I andre nyheder er der kun 23 dage til Maddy og Mother Master kommer til solens rige, Haaber de vil finde det en saa stor glaede som jeg goer Smile og haaber I alle sammen kommer herover naeste gang jeg tager afsted, regner nemelig med at blive her et aar den naeste gang, og vil ikke kunne holde et aar ud uden jer. Snart halloween har dog set jeres Halloween fest ser nice ud, men fest paa Skavankenborg kan hvis heller ikke vaerer andet, her i Japan er Halloween den “nye” dille et af togene paa Yamanote line bliver endda lavet om til en bar togvogn eller bare fest sted, du koeber selv dine oel eller andet og hopper paa ud over toget er der selvf Halloween fester over alt I alle barer clubs etc. ville vaere en ska m ikke af have noget kostume, saa jeg skal frem med noel og traad og kigge i 2nd hand shops, har fundet et par nice ones alrdy. Tror naeste uge kommer til at staa i Halloween's tegn (hvis halloween har et) ud over det vil jeg ogsaa taenkte lidt paa “gaver” se hvad jeg faar tid til Smile I skal ikke forvente noget stort, har ogsaa mig selv at taenkte paa Smile isaer nu hvor Euro'en falder og Yen'en stiger, en af mine venner er helt fald og faar foerst penge i Jannuar, Though shit.
Er begyndt at hoerer en masse Nick Cave & The Bad Seeds igen, og vil bare lige fortaelle jer at I skal Dig it! Det er selvf ikke party musik, men virkelig nice og slappe af til Smile hele vejen imellem er det bare bliss hvis I er nye til Nick Cave saa er det nok en god ide at starte med Dig Lazarus Dig!!! ved titel nummeret kan man hoerer lidt af Grinderman. De har efterhaanden lavet 14 albums saa der er nok at gaa til Smile Kan ikke rigtig finde paa mere at skrive, andet end jeg har faaet en ny halskaede som I ogsaa kan se paa billederne Hoer lidt Nick Cave gotta admid They looking fucking Sharp
Uge 43 2008 Badseedsl
Har haft toemmermaend i 2 dage :S
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 43 2008 Empty Japz?!

Post  Joyrider Sun Nov 09, 2008 9:03 pm

Psykojap! Men fedt at høre at det faktisk er første gang du oplever det i Japan (man skulle tro med alle de mennesker at der måtte være mere ballade?). For vildt med togvognen! Fik du tjekket den ud?

Vi ses snart nigz!
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum