KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 50

2 posters

Go down

Uge 50 Empty Uge 50

Post  guTE Mon Dec 10, 2007 3:26 pm

Arrrgh fuck, var sgu ovre hos min big sis hele weekenden og se lamme bollywoodfilm og nice japanese Horror!
Denne uge vil jeg gå lidt oldschool og bevæge mig over i den litterære "thing" og tale lidt om Haruki Murakami.
Jeg har by now læst 2 bøger af ham(After Dark & Sputnik min elskede) som begge er above normalt, så hvis I falder over dem se Læs forhelvede MAND! Lige i øjeblikket er jeg i gang med "Sønden for Grænsen og Vesten for Solen" når man først har læst én bog med ham er det svært at slippe .
Uge 50 MURAKAMI
Jeg har lige fået ubuntu igen, det er dælme rart, kan dog ikke helt vænne mig til at læse fejl beskeder, når man er vant til; "fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl, fejl" som jo er en common windows fejl eller den klassike "noget er ivejen med din PC". Al magt til ubuntu vor befrier!
Uge 50 Long-March
Og kom så i gang med at fange Unicorns! http://uncyclopedia.org/wiki/Why%3F:Hunt_Unicorns Bears figured it out a long time ago... wait, what?

Peace Out!
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 50 Empty Re: Uge 50

Post  Joyrider Tue Dec 11, 2007 11:52 pm

Fucking A, gav også min far en bog med ham sidste Jul - lige i skabet dude!

Er også røget på buntuen igen - dog er det K, K, K-DE udgaven Smile Men nice UE!
Når man så har læst alle Haruki's bøger, kan man tilfredsstille sin lyst med 'Populærmusik fra Vittula' som er rimelig grineren og foregår et sted mellem Sverige og Finland og så et eller andet med at Vittula eller noget andet betyder skede eller noget andet.. Den er i hvert fald sjaws What a Face

BLEE, og husk nu at indbetale dollhairs til nytår! Kontonummeret er sendt ud på sms..
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 37
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum