KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 49

Go down

Uge 49 Empty Uge 49

Post  guTE Mon Dec 03, 2007 1:51 pm

Damn lidt forsent på den :S Arrgh!
Jeg glemte Ugens Ejgil da jeg var i Køge pga. Naruto & Claymore, tror jeg vil lad UE handle om netop disse to serier og Miso-ramen!
Jeg vil starte med Claymore; der foregår i en medieval setting thingy, hvor der er disse creatures kaldt Yoma som er kinda monsteragtige, der æder menneskers guts hvem ikke hvorfor, men then again hvorfor drikker vampyre blod. De enester der ser ud til at kunne ødelægge denne trusel er så kaldte Claymore som er en blanding af menneske og Yoma, dvs. du har et menneske og så tager du og tilføjer lidt Yoma flesh og tada! Claymore. dette indgreb virker sjovt nok kun på kvinder (go figure, Coz beats me), anyway der er en rimelig okay serie med massere af blod og vold.
Uge 49 Claymore-anime-ost
Naruto; Twelve years before the events at the focus of the series, the nine-tailed demon fox attacked Konohagakure. Powerful enough to raise tsunamis and flatten mountains with a swish of one of its tails, jaja sådan starter historie rent faktisk, men heldigvis er der en kickass ninja i byen og saver the day ved at fange demon ræven og seale den inde i en dreng ved navn; Naruto Uzumaki. serie handler om den dreng der vil være en kickass ninja ligesom ham der fangede demon ræven. I denne by har de ninja skoler der lærer børn om Ninja magi /display Uge 49 Uzumaki_Naruto_-_Rasengan der er endnu en fed serie jeg er ved at se Smile

MAD!!!: Jah Miso-ramen er kærlighed i madform, det er simplehen gudernes føde. Det smager supergodt og jeg vil med glæde lave et måltid til den der spørger og køber ind Smile Uge 49 414122235_e946353bc2
fantatisk!

her til sidst så tjeck de fede ord på uncyclopedia; Middle Aged Suburban White Guy Rap
Daryl: Word!
Doofus (in wimpy nasal): Sure, I got Word. Excel, Powerpoint, the whole office suite. <snort>
Daryl: Would you shut up, homie? I’m trying to throw down some tough rhymes here.
Doofus: Sorry. So, what does Word, mean?
Daryl: I don’t know - it’s just something they say. Now shut up or you’re fired! Uhm, I’ve got to get my groove on, or get in touch with my inner child, or something. Hmmm… wait… I got one!
Mere på Uncyclopedia.org can you Dig it!?
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum