KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Med Nytår kommer ?

2 posters

Go down

Med Nytår kommer ? Empty Med Nytår kommer ?

Post  guTE Thu Nov 29, 2007 1:59 pm

Jah i gættede rigtigt Safri-/Rumæner Gert måske 2 priser til nytår ? who knows. Istedet for at ringe og fortælle/sælge vores venner kan vi samle al vores doubts om hvor vidt de er bøsser/dronningen, men beviserne skal være klare! og billeder er stærk recommended selvf skal der være decent

Så regner jeg med at nytårs aften før klokken 12 ofc, samler vi beviserne og alt andet og laver en (d)emocratisk afstemning Smile Ihvertfald for den der bliver Safri-/rumæner gert

Jeg skal lige minde alle om at ulrik er Safri 2006 just in case you couldn't remember

ved ikke rigtig om denne post skal være her, men da det er vigtigt og alle jo checker disse topic tænkte jeg det ville være fint(Hvis jeg skal lave en poll så pm eller Email mig)
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Med Nytår kommer ? Empty Re: Med Nytår kommer ?

Post  Joyrider Fri Nov 30, 2007 1:50 am

Synes vi skal have argumenterne på bordet inden vi begynder at poll'e - derimod kan vi lave en meningsmåling, ohh yeah, bare så de nominerede har en idé om hvordan landet ligger Wink

Og vi ved det allerede godt lidt ikk'? Dolle?? Ved vi ikke det?? Dolle?? clown cat flower flower lol! santa Basketball cheers drunken
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 38
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum