KJ's Corner
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uge 48

2 posters

Go down

Uge 48 Empty Uge 48

Post  guTE Sun Nov 25, 2007 4:27 am

Kammerater Tiden er inde!
Denne nye uge venter os, jeg har tænkt længe over hvad eller hvem denne uge skulle gå til. Det er efter mange tanker at jeg sidder her med O'malley og 2 flasker vin Smile Slurp Smile Nu hvor vi er på vin, kan vi lige så godt tale om det. Jaaah det er jo first adn foremost lovely, og det er rødt/svag gul måske endda pink(rosset(dictionary: det lyserøde lort(bøsse/dornning vin) = lort). Nu sidder vi her med en flaske lungarotti: sangiovese 2006 hvilke jo er en dejlig vin må jeg erkende, men ville da heller ikke forvente mere da O'malley himself brought it! Drik mere Drik mere jah det er vist det om det. Men vin er jo kun noget man driker
Ugens Ejgil derimod er noget man dyrker Razz så uden further adjour her er det; Thomas O'malley! Han sidder her ved min side stjernerne talte for ham! med en lille smule vin tilbage ( i glasset) og 1½ flaske tilbage Smile han bor jo i lyngby tæt på den infamous dengi'håndmand + My, men han har altid været frisk på vin til fester og lidt til gæster og meget til mig Smile altså vin. men man går ikke galt i byen hvis man invitere O'malley til fest! "hov!" udbrød thomas (live fra mit værelse);"i have a plan thats so cunning you could stick a tail to it and call it a weasel!" Jaaah i gætter rigtig han havde fået en idé. idé lød på noget med ræve og weasels noget om hvor snu de var. Gnu gnu du er så snu Quote ulrik! med tilbage til ræve som blandt andet vores allesammens bedste ven/browser ildræven. Ifølge uncyclopedia er selveste ildræven en magisk pige fra det 21'ende århundere Uge 48 FireFoxxy og ikke den browser I troede I kendte!, men hun har jo også jorden at rede i ny og næ. MEN hvad angår Weasels så er der noget far more sinister at play hør med engang; The Weasel was first manufactured in 1967 by SONY as an incontinence aid and radar system. Its ability as a device to invoke zero-gravity (normally using bovril) fuelled its instant popularity and led to the GREAT WEASEL BOOM OF 1968 Quote Uncyclopedia.

in Idle talk/offtopic; nyd jeres vin som I nyder jeres øl! Hard and fast! Quote Brannigan

hyggemøgsprede! Det var alt får den gang I får et par jokes til at hygge jer med til fester og gæster igen!;
the differense between a knife and a feminist? The knife has a point
hvor many feminists does it take to screw in a light bulb, 2 one to screw in the light bulb, and one to fend off any man who tries to help
forskellen mellem en bunke bowling kugler og en bunke døde spædbørn? Men kan ikke skovle bowlingkugler med en møggrev Wink
grunden til emo er bier er fordi de ikke kan huske deres egen køn, Can you blame 'em Uge 48 Emoguyorgirl The old classic I'm a total Assmuch and good for nothing plie of dung lying on your doorstep on fire! kind of person you wouldnt trust to sit the right way on a toilet, and who by the way don't think that anybody trust him to do anything unless he/she cuts open his/hers wrists with hers/his father's razors thank you and goodnight I hate emos Smile
guTE
guTE

Male
Number of posts : 145
Age : 36
Location : Sengeløse!
Registration date : 2007-10-30

Back to top Go down

Uge 48 Empty Marvelous!!

Post  Joyrider Sun Nov 25, 2007 11:37 pm

Hahaha, nice one!

Den er lagt op på rassta! Hva' er det den hedder den der vin-serie?? Har vildt meget lyst til at se den efter jeg har læst denne uges Ejgil! Very Happy
Joyrider
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Age : 37
Location : Økokollektivet
Registration date : 2007-10-24

http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum