Uge 47

Go down

Uge 47

Post  guTE on Sat Nov 17, 2007 1:49 pm

Ahh ja it's that time of the week again Smile
Nu sidder jeg her foran computeren med en slight hovedpine, mistænkter lidt de 4,6 km jeg lige har løbet :S. Aside fra det er det godt igen at skrive. som lovet tidligere vil jeg tale lidt om Milla's "film" jah slutningen af Resident Evil trilogien. Hvis jeg skulle vælge et ord så ville det være "Dårlig", men vil hellere bruge 2 Smile og de er "C'mon! Really!?". Og nu hvor vi er ved film vil jeg gerne tilføje lidt af en sensation, den indiske bollywood film "Don". Den handler og den ubarmhjertige ganster boss; Don (display) og den uskyldige Vijay som er en fattig mand fra mumbai. Som begge er spillet af ingen andre end selveste Shahrukh khan som er denne tids bedste skuespiller i Indien og vandt i 1997 India's best citizen prisen, vil ikke sige noget om handlingen, da jeg sikkert vil tvinge Don på jer før eller siden.
Happy news Milla's Music; The Divine Comedy & The Peopletree Sessions er overaskende gode, Jeg synes nærmest at jeg kendte dem i forvejen. Lidt mærkeligt, men dejligt med musiken til min hovedpine ahhhh kunne falde ind søvn til det her Razz. Specielt er nummeret; It's you Life fra The Divine Comedy, det er simpelthen bare Bliss;"I couldn't care less about everything" Yaaaawn damn er begyndt at blive lidt træt, stod jo også op kl 8:45 får at løbe.
Der var vist noget med politik i denne uge, men gider ikke rigtig Smile havde godt nok håbet på vi havde vundet, kan kun sige sådan er det og Fuck det er en skam! her til slut kan I får et par billeder

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump
guTE

Male
Number of posts : 145
Registration date : 2007-10-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Uge 47

Post  Daugaard on Sat Nov 17, 2007 4:55 pm

Hey hvad med at upload'e musikken et sted og så ligge et link her til os andre? Sharing is caring... Very Happy

Also "best citizen" award wtf?
Daugaard

Male
Number of posts : 32
Registration date : 2007-10-24

View user profile

Back to top Go down

Post  Joyrider on Sun Nov 18, 2007 10:05 pm

Så er den updated på på Ugens Ejgil siden Very Happy
Er også ved at få styr på at implementere smileys'ne hehe.

Kan ikke uploade musikken på siden, da det er en lille smule for ulovligt, og jeg risikerer lukning af rassta. Til gengæld kunne man lede efter nogle links til youtube-udgaver af musikken, eller smide et torrent-link (det er vel ikke ulovligt vel)?

Best citizen award, det er wack, men true. Det står på Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Shahrukh_Khan#Awards_and_nominations.
Joyrider
Admin

Male
Number of posts : 192
Registration date : 2007-10-24

View user profile http://www.rassta.dk

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top